Pages

Tuesday, November 11, 2008

Usaha Pertama - Jahitan Tudung Awning

Salam,

Well inilah hasil usaha pertama aku setelah belajar membuat tudung awning hari sabtu haritue... huhuhuhu..kalau tengok betul2...betapa huduhnya jahitan ku itu.....tapi ku tak pedulik.... lantak la sana kan...kene bangga ngan hasil sendiri...

Dah pakai buat pegi ofis pun hari nieh... ngeh ngeh ngeh....practice make perfect..so aku akan practice dan practice..sebab la nie dah malas nak pakai tudung bawal2 nieh main sarung cam gini jek senang....

Eheheh asalnya tudung ni nak buat anak tudung...tapi tengok tahap labuh tue boleh diterima akal ku....ku pakai je lerrrrrr....

Ahaks..abaikan background toilet tue yerrr tak ada tempat nak amik gambor...toilet ler jadik mangsa....



9 comments:

  1. ehehe.. caiyok caiyok kak mah...
    ni templete anak ariani yg saya bg tu kan??
    org kecik comel mmg sesuai.. nampak cam labuh.. saya pakai mmg kecik je nampak..ahahha..org badan besar la katakan...ekekeke

    anyway..tahniah berjaya juga akhirnye... nak mintak izin copy erk gambar nih..ehehe

    mama_rock a.k.a nzh1979

    ReplyDelete
  2. eh kalau muka bolat mcm aku ni sesuai tak?

    ReplyDelete
  3. ed..aku rasa muka aku lagi bulat dari muka ko...sesuai jek...

    mama rock pinjam jek...tue la nampak kat gambar lawo giler padahal kalau tengok dekat2..jahitannya subhanallah....mengerikannnnnn

    ReplyDelete
  4. pandai gak la ko jahit...
    nanti la sampai seru aku nk join gak...cam best je korang2 menjahit

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:48 AM

    mahhh ok la tuuuhh.. nt leh laa aku tempah ngn ko ehh

    Isra

    ReplyDelete
  6. kalau saya bagi kain akak leh buat lah kan...berapa akak ambil?

    ReplyDelete
  7. alahai yang.....akak ni tak reti menjahit..teramat2 hodoh sebenarnya..ini pun tak pas pas lagik ieh....tak berani nak buatkan utk orang....

    ReplyDelete
  8. ok la tu sematching ngan bj...

    ReplyDelete
  9. teruskan menjahit kak! suke tengok!

    ReplyDelete

please be nice to me