Monday, November 10, 2008

Aktiviti Hari Ahad - Bersantai di Sg. Congkak

Wah haku dah tak larat nak menaip... Hari Ahad haritue tengah syok syok menjalankan projek tudung awning ku tetiba jek Abie ckp...Jom kita gie berkelah kat Sg. Congkak... huhuhuhu.... tengah semangat nak menjahit nieh....alahai..nak tak nak terpaksa la ikut jugak....

Memang tak bawak aper pun.... sib baik la Mak Long ikut dia bawak la meehoon goreng sebekas..jadi ler kan sib baik ada orang jual nasi lemak kat situ..ku belikan dua bungkus utk budak2 nie makan...dah tau kalau dah mandi sungai sejuk2 nie...sure lapar...

Iskandar masa nak datang dok la merengek jek mengantuk...tapi bila nampak air....tak ingat dah nak tidur ker aper ker.....sibuk nak terjun jek..seronok betul...dah tak ingat sejuk ker aper ker bibir dah biru2....Izzati pun sama seronok jugak dapat join masuk dalam sungai tue.. Mummy tak masuk laaa tengah bendera merah..tak koser malas...tengok jelah dari jauh..

Nasi lemak dua bungkus tue habih dua beradik tue makan.....sah sah kelaparan..... ngeh ngeh ngeh...

Gambar Iskandar sensored sikit ekekekekekeke.....jgn marahhhh..






3 comments:

  1. wooo pegi piknik tak hajak yerrr... tak haci tul!!! ni gi ngan club mana neh??? koh!koh!koh!!

    ReplyDelete
  2. wah kurusnya sham. hehe... kem salam yer.

    ReplyDelete
  3. w'salam...... eheheheh

    kak....alah...pegi kami anak beranak je lerrrrr..tak ada kelab mana punggg..

    ReplyDelete

please be nice to me