Thursday, September 25, 2008

Usaha Pertama - Jahitan Manik

Salam,

Entah kenapa tahun nie cam sakan lak aku nak glemer-glemer kan anak dara tue. Baju raya dia dah siap. Baju raya Mummy gak lum siap lagik uhuk... Mak Long nak siapkan baju orang dulu..huhuhuhu dan ker Mummy nak jahit manik kat baju Mummy pulak....

Anyhow...ini la hasil usaha pertama Mummy jahit manik kat Baju Kurung Izzati. Take note yer kawan-kawan. Mummy nie tak pernah langsung pegang mesin jahit, nak jahit baju sendiri pun tak reti..... jahit manik ni pun Mummy hentam kromo jek designnya. So ini lah yang terhasil dari hentam kromo Mummy......

Abaikan ketidak kemasan jahitan manik ku itu.... Kojap jek jahit manik nie..jahit simple2 jek pun......skrg Mummy masuk ke projek kedua jahitan manik baju kurung mummy....saja jek......kalau hasil nya memuaskan akan Mummy tepek kan di sini juga.

Gambar blur sikit sebab amik pakai camera phone dan diwaktu malam.....




Semalam Mummy mc.....tekanan darah Mummy naik.... no wonder la Mummy letih lesu this whole week...bila dapat tidur memang tak ingat dunia.... Mummy kurang rest kot...entah la.....

1 comment:

  1. Anonymous3:21 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me