Pages

Tuesday, February 19, 2008

Iskandar tumbuh gigi!!!!!

Assalamualaikum,

Good morning everybody...wah pepagi nie boss haku happy semacam jek.....pakai earphone..pastue menyanyi-nyanyi....haku lak sakit perut nak tergelak....tahan gelak ler...nak mampus tetiba gelak harus kene marah kang...bior ler...aku pun kekadang bila lupa diri memang menyanyi tak ingat donia.....muerkekekekekeke... sampai orang tau bila aku menyanyi tue keje aku jalan la tue..kalau tak menyanyi tue..aku buat benda lain..boleh gituk..ahaksssss.....gilooo....

Weiiii...Iskandar dah tumbuh gigi..malam tadi la... punya la dia melalak.... tetiba tengok cam ada putih2 jek kat gusi dia bahagian bawah....aku pun aper lagik.... dok la nak tengok sangat.....kepit pipi dia..dia dah start melalak mengantuk..nak susu...tak puas hati selagi tak dapat raba gusi dia tue....akhirnyer aku dapat raba gusi dia..... memang betul pun dah nak naik sebatang gigi...

Baru semalam bercerita ngan member2..tanya Iskandar dah tumbuh gigi ker belum..... habis la lepas nieh....memasing kene gigit lerrr....dah ler Iskandar tue kuat mengigit..... kene tahan sakit je lah lepas nieh....

Sebenarnya banyak benda aku nak update.....nanti lah...... biasa la kan when it comes to typing seme jadi blurrrrrr....padahal masa tengah drive tadi punya la banyak idea nak taip....

No comments:

Post a Comment

please be nice to me