Pages

Tuesday, February 5, 2008

Entah...pasal aku kot....



Assalamualaikum


Sebulan sekali gamaknya aku nak update blog nieh.....awal2 creat dulu kemaruk nak update hari-hari makin lama makin pemalas..bukan malas....buah fikiran tak berapa nak cerdik semenjak dua menjak nieh.... ekekekek nak taip pasal diri sendiri pun nak kene ada akal fikiran cerdik ker...ekekekekeke.....


Penghujung January haritue aku dapat boss baru. Okey la..she's a nice person..aku rasa aku boleh get along la ngan dia..nak buat keje pun rasa senang jek la..setakat ini la.... dan aku rasa...workload aku untuk tahun 2008 nie makin bertambah. Huhuhuhuhu masih ada masakah aku utk berconfy-confy untuk berforum-forum bagai...... tak sedo diri kan dah banyak kali kene ngan big boss pun tak serik2 gak aku...abih..keje aku bukan hectic sangat pun..kang concentrate sangat ngan keje kang..keje cepat abis......aku tak ada keje la pulak..... muahahahahah alasan tak munasarawak betul......


Subhanallah..petang-petang nie otak beku la...tak tau aku nak taip aper dalam nieh...nak update aper yer...... entah ler...


Last weekend Abie pegi Pulau Ketam mancing...... cuti panjang tiga hari aku ngan anak-anak melepek jek kat rumah tak pegi mana pun...iyelah dah big boss tak ada....aku tak koser nak bawak anak2 keluar....nak nak dengan si kecik tue..... makin melasak..... kenapa lelaki tak leh di pisahkan dengan memancing ek...mostly kawan2 aku...hubby masing2 pun sama kaki pancing.... mujur la..mujurlahhhhh Abie bukan kaki pancing tahap hardcore...kalau tak..mau perang siang malam agaknyer....aku pun heran..aper la bestnyer dok menunggu ikan nak makan umpan...... huhuhuhu kata lah aku tak paham pun minat depa nieh...sebab aku memang tak paham....bosan lagik ada.... bosan dok menunggu........


Bila fikir-fikir pasal hobby nie...... baru aku terfikir....aku nie tak ada hobby rupanya....rutin hidup hari2 sama jek...bangun pagi pegi keje balik keje tido....... such a boring life.... ahaks..boring ker??? don't think so.... sebab aku ada anak-anak yang sentiasa menghiburkan hati dengan perangai masing-masing...walaupun kadang-kadang mak dia menjerit mengalahkan tarzan.


Apa development Iskandar sekarang...... huhuhuhuhuhu macam-macam..... setakat dia 8 bulan nieh......

1. Merangkak dah laju

2. Memanjat dah terer... (tapi tangga tak past lagik)

3. Mulut pun leh tahan gak bisingnyer..

4. nak belajar2 meniti di sofa...

5. dah pandai2 nak lepas tangan bila berdiri...

6. mengamuk pun pandai........


tapi kadang-kadang mummy memang cukup terhibur dengan perangai Iskandar..... i love his smile..such a sweet smile......


Izzati??? aper yang dia dah pandai sekarang.... end of this month will be her 4th birthday.... pandai aper??

1. Demand macam2 nak beli itu ini main order jek....

2. Boleh nak membaca huruf jawi...dapat la capture satu dua huruf

3. Pandai sayang adik.....memang sayang beno ngan adik sampai adik naik rimas...

4. Dah pandai mintak nak pegi sekolah (aku aim nak sekolahkan dai lima tahun sok)

5. Mulut makin kaletah.....cam mak nenek.....


tanpa dia orang...my life would be meaningless....... same goes to you Abie.....


love my family....mmmuaaaaaahhhh

1 comment:

  1. salams..
    rasanye tak pnah tinggal komen kat sini lagi.
    anwyay..anak kita lebih kurang la. yg besar nak masuk 4thn. yg no.2, 6 bulan. hehe.. lebih kurang la tu eh :)

    betul ckp u, witouth the kids, life is meaningless ..

    ReplyDelete

please be nice to me