Pages

Monday, September 25, 2006

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK!

Assalamualaikum,

Aku rasa aku belum terlewat untuk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Alhamdulillah, hari nie dah masuk hari kedua kita berpuasa. Semalam hari pertama, semua adik beradik aku berkumpul kat rumah. Sejak jam tiga lagi, mak aku dah sibuk memasak. Aku ngan Abie sesama la sibuk2 sekali kat dapur memasak. Abie sibuk bakar ayam. Wah dapat pujian lagi ayam percik dia paling best dia punya kuah percik tue. Ngeh..ngeh...ngeh..aku tukang kacau jek. Abie memang pandai masak. Bini dia jek yang kureng sikit.

Ibu Insya'Allah akan pergi umrah hari Jumaat nieh. So hari nie aku dah siap-siap apply cuti. Iyelah flight kul 3 kul 12 mesti nak kene ada kat KLIA. Lama ibu tak berpuasa di Mekah. Tahun nie rezeki lebih dapat la dia berpuasa dan beraya disana.

Nothing much to share though today, mental block ler haku nieh. Tak sempat ambik gambar masa gathering semalam. Camera aku memory card dah full. Izzati nyer keje. Dah bijak budak tue mengambik gambar. Nanti aku upload keseronokan Izzati ngan kolam mandinyer di rumah.

1 comment:

  1. tak rindu ker spid ngan pasar ramadhan nieh..

    ReplyDelete

please be nice to me