Pages

Friday, September 15, 2006

Izzati Maisarah

Assalamualaikum,

So minggu nie aku naik public transport pegi keje. Rasa macam dah malas plak nak drive. Iyelah since stop meniaga diapers nie aku tak perlu lagi nak hantar diapers-diapers kat orang. Cuma aku meniaga baju jek online kat sini dah tak larat dah aku nak buat diapers, so aku banyak concentrat ngan business blouse wanita sahaja.

Lama jugak aku tak tepek gambar Izzati kat sini yer. Well ini ada la a few gambar dia yang terlatest. Minah kecik tue suka bergambar, asik la tenyum..tenyum..tenyum...

haku tak tau kenapa aku suka sangat ngan gambar nieh. mungkin sebab suka tengok pipi dia yang tembam tue and the way she look at his father picture.

selagi tak puas hati selagi tue dia suruh amik gambar. suka sangat tayang gambar Abie dia tue

dengan Poh one of his Teletubbies favourite. jenuh melayan makcik nie asik-asik nak tabish..asik-asik nak tabish... tapi sekarang dah jumpa kegemaran baru Barbie.. vcd Barbie tue sampai haku naik hapal dialog depa.


tenyummmmm....... suka tengok dia senyum simpul cam gini




dan aku perasan...bila dia semakin membesar, muka semakin berubah....

mummy loves you izzati.







2 comments:

  1. izzati mmg comel.. comel dari hang wehh.. hehehe

    peluk cium utk izzati! bila nak kawan2 dgn amna???

    ReplyDelete
  2. sabo je ler.... kalau dia comel mak dia puns ama comel..ngeh.ngeh..ngeh...

    tunggu hang buat opengg house aaa

    ReplyDelete

please be nice to me