Pages

Thursday, August 24, 2006

Trip to Bandung

Assalamualaikum, Hari Isnin tepat jam 9.45 malam aku pulang dari Indonesia. Percutian yang memakan masa 4 hari 3 malam betul-betul memenatkan aku. Ikut tour biasa la kan lain la kalau berjalan sendiri. Tak banyak pun gambar yang aku snap di sana tapi ada la satu dua keping yang akan aku letakkan di sini.



Amacam?? Ahaks..ini kat Sari Ater Hot Spring Resort. Ada gambar-gambar air panas, tapi aku lebih interested nak share gambar aku ngan badak nieh.








Hotel yang aku duduk kat Bandung. Hotel Nalendra. Walking distance ker Factory Outlet. Tapi tak dapat nak berjalan pun ker Factory Outlet sebab memang kebetulan aku pegi sana Indonesia tengah cuti panjang. Jalan jem giler. Abihkan masa dalam bas jek. Ikut tour ada la program lain kan bukan pegi shopping jek. Ehek.




Gambar nie masa kat rumah lagi tengah tunggu kakak nak bertolak ker airport. Izzati awal-awal lagi dah dilarikan oleh Abie nya. Baru lepas nangis nie..sedih nak berpisah ngan Izzati. First time. Sedih2 pun sempat gak nak snap gambar lagi..ahakss...




Gambar dah kelam kabut..ini aku copy paste dari blog freewebs aku (yang dah aku delete). Malas ler nak banyak2 blog. Satu jek cukup.

Nak tengok banyak2 lagi (aku still tak paham camne nak configure gambar2 dalam nieh). Korang leh tengok di
sini.


Kita enjoy!!!!



No comments:

Post a Comment

please be nice to me