Pages

Thursday, February 23, 2006

Impian Hidup

Pagi nie dengan rasa bangganya aku masuk lambat. Ehehehehe, tetiba rasa malas pulak nak bawah kereta hatta sampai ke Tasik Selatan sekalipun. So gua naik la komuter, boleh sampai on time, tapi terpaksa beratur panjang kat LRT KL Sentral tue. Hadoih, after four tren pass by, baru ler satu tren nie kosong boleh masuk. Dan sesaknya dalam tren tue, orang2 yang menunggu kat KL Sentral tue sahaja.

Entah macammana sambil2 aku jalan tue, aku teringat balik kesukaan aku. Baca novel. Idea business aku nie memang banyak, tapi satu pun tak jalan. Tak jalan sebab apa aku tak tau, tapi yang paling-paling utama sekali ialah NO MODAL!!!. Aku memang minat sangat baca novel, pernah jugak aku sampai bercita-cita nak bukak kedai buku.

Tapi aku nie tak de orang yang nak menggalakkan, mana aku nak carik galakkan nie ek?? Eheh... MARA leh tolong tak??

Kalau la aku berjaya bukak kedai / business. Salah satu impian hidup aku tercapai.

No comments:

Post a Comment

please be nice to me