Pages

Tuesday, February 21, 2006

Aku dan Blog




Lama betul gua tak update dekat blog gua nieh. Almaklumlah bizi yang tak bizi sebenonya. Ekekekeke. Tengok si unta tue update blog dia teruja pulak gua nak update blog gua nieh. Apehal ler pula bergua-gua nieh. Eheh entah ler..terbiasa la pulak ekekekeke..bahana cakap ngan member2 dalam email nie ler.


Hari nie baru masuk keje, weekend aritue balik kampung, ada kenduri arwah ayah mertua aku. Last time buat aku tak balik hubby balik la so this time tak sedap la pulak kalau aku tak ikutkan. So program yang aku dah sedia buat ari sabtu aritue terpaksa la kansel. Eheh, kalau tak gua dah masuk karaoke contest dah, ekekekeke.


Ish lapar la pulak, dari pagi tadi tak breakpas aper pun. Ingat kul doblas tepat karang nak pegi lunch la merangkap sarapan sekali. Err dah terbalik kut gua cakap.


Lama jugak tak tepek gambar2 kenit sorang tue kat sini. Tak pe lah ini nak tepek gambar dia yang dok pakai tudung, susah tul nak amik gambau makcik sorang nie pakai tudung.



No comments:

Post a Comment

please be nice to me