Pages

Monday, February 6, 2006

Cuti Panjang weh...

Assalamualaikum.

Wah!! Seminggu lebih aku bercuti. Bila dah cuti lama nie rasa seronok plak duduk rumah jadi surirumah. Kejenyer dok ngulit anak jek. Boring kat rumah hangkut anak pegi jalan-jalan. Heaven betul!! Umur baru 30tahun tapi dah bosan ngan keje makan gaji nie. Bila la agaknya aku dapat berhenti kerja utk selama-lamanya dah bekerja sendiri. Boleh tue boleh tapi mampu ker aku??
Kalau tak bayar duit keta akur asa aku dah berenti dah kot. Tapi disebabkan aku ditugaskan utk membayar duit kereta. Perkh tak boleh ler. Nanti la, silap aribulan kalau aku nekad memang aku berenti kot. No mood dah nak keje jadi kuli orang nieh bosan jek. Bila nak jadi boss ek..ahaksss angan-angan tinggi wehhh...
Cuti panjang aritue tak ke mana pun, cuma ke Port Dickson jek. Itu pun pegi hari Ahad balik hari Selasa. Celik mata laut, petang laut, itu je ler keje aku ngan anak. Mujur anak aku tak kene sunburn.
Melepek jek kat rumah sepanjang cuti nieh. Sabtu lepas, office hubby ada Annual Dinner. Pegi la kita orang adik beradik. Alah bos hubby aku pun abang ipar aku. So family belah dia ngan family belah akak aku seme pegi la ngan anak beranak masing2. Tukar imej malam tue konon2 nak jadi Bienda tapi jadi Bonda ahaksssss... Lantok ler nyah... mak saja jek... dah sound awal2 kat hubby jangan gelak.
Alamak gua terleka pulak dok ralit tengok internet sampai leka nak sambung citer kat blog nieh. Terus blank pala otak aku.
Nanti la gua sambung....
chiowwww..

No comments:

Post a Comment

please be nice to me