Wednesday, November 5, 2014

Catatan....Sendu

Assalamualaikum,

Wah sendu betul... lama sungguh blog ni tak berupdate.. seme ni bahana FB dan Instagram la bagai kan.. sampaikan nak menengok blog pun tak sempat..

Nak masuk blog pun dah tak reti...skill menulis pun dah out..

Sian Iqhwan, tak banyak betul kisah dia dalam blog nie, sebenarnya bagus juga blog nie aku boleh baca balik kisah dulu-dulu, dah la jenis pelupa kan bila baca balik rupanya macam2 kisah, nak nak pasal anak-anak kan.

Sekarang ni aku tengah tak sihat... tahun ni dah dua kali tekanan darah naik... mak tak mengandung nyah.... tak tau la pasai apa.. naik tekanan tu boleh tahan jugak bacaannya.. haish jangan la permanent.

Now..anak anak pun silih ganti tak sihat nieh...

Nak kene tukar cara menulis ke... hehehehe.. nak carik momentum..nak carik momentum...


 

2 comments:

  1. mah. welcome back....rindu nak baca blog ko :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki..doakan la daku aktif semula..

      Delete

please be nice to me