Thursday, November 6, 2014

Catatan....Kecelaruan Perasaan

Assalamualaikum,





Nothing much to say...nothing much to story.... it just that...i need something...someone...or anything to make me distracted...

Seminggu dah kepala weng....
Naik BP... .. semalam ngan hari ni tak cek pun tekanan darah...
Kepala dok weng jek lagik...

Ape keh hal pun tak tau...

Semalam sampai Bandar Tasik Selatan (parking situ)... sepanjang balik  tue airmata dok la meleleh jek tak berenti...entah apa yang ada dalam kepala otak pun tak tau..

Rasa sedih ...penat segala macam seme ada.... sampaikan cakap ngan anak pun suara serak...bergetar... airmata dok meleleh...

Balik rumah, memang dah plan lepas Isya' jek memang nak boom awal... tapi tak boleh... tudung tak bukak pun lagik... si kecik dah menjerit-jerit nak susu... tak boleh laaa nak lambat...dah la garang che abang tu... aduhai..dia menangis..mommy pun ikut menangis...

Mandi... biarkan air kat kepala...airmata pun berjurai-jurai...apa la masalah aku ni ...

hmmm serius.. i need something to be distracted...



 

No comments:

Post a Comment

please be nice to me