Monday, April 16, 2012

Catatan....34 Minggu



Salam,

Over giler haku tepek gambar penat tue kan.... huhuhuhu...
okey dah mencecah 34 minggu...
preparation...ada yang okey ada yang tak siap lagik

dari sehari ke sehari nak beli minyak-minyak utk haku ngan baby tak dang dang gak laik
masalahnya aku jalan dua tiga langkah udah penat semacam..

semalam duk rumah nak sidai kain pun haku dah rasa cam nak menangis jek
tak leh nak berdiri lama dah..

orang yang tengok condition aku pun macam dah sarat bebeno ghuper haku nieh huhuhuhu..
herannya lah kan orang lain pun sarat jugak...tapi rasanya tak ada la teruk cam haku nieh
ker aku hekut perasaan sangat...

abih kalau kalu dah lelah, berdiri lama dah sakit sana sini...

Ya Allah Ya Tuhanku permudahkan lah segalanya....

doakan diriku kawan-kawan...ku nak bersalin cukup bulan...uhukss...
estimate 37 minggu huhuhuhu boleh pulak yer nak estimate estimate....






No comments:

Post a Comment

please be nice to me