Monday, January 30, 2012

Catatan....Tragedi mesin basuh eh membasuh kain


Adoih!!
Tengok la gambar kat atas nun
tragedi membasuh kain weekend lepas nieh...
sakitnyer lah jiwa...

Baju baru tau....itu baru dua pasang...
ada satu mesin kene...

Macammana la leh tak perasan langsung ada kertas sok kabor / iklan termasuk dalam mesin
nak sidai jek uwaaaaaaaaaaaaaa
rasa nak meraung pun ada...

Tak tau nak kata la..sakit ati ker aper ker..
salah sendiri kan....apasal tak cek betul2...

Jenuh haku menembak baju baju tue ngan air paip...
dengan harapan kurang la sikit bulu2 terlekat tue

Elok2 satu load mesin....aku buat tiga kali loading
bagi sikit2 tapi air baaaaanyak giler...

Baju anak2 sib baik la boleh diselamatkan lepas dibasuh kali kedua..
tapi baju haku tue tak leh selamat dah wehhhh
melekat2 bulu....
3 pasang sweater anak-anak pun sama tak leh selamat dah...

Haish tapi haku sidai gak la semalam....kering2 ku kibas2 la....
simen penuh ngan kertas2 bertaburan...
memang banyak gilerrr kertas rupanya....

Nak kene beli menatang roll tue yang lekat habuk tue...
tak pun silap aribulan ada gak ku vacum baju2 yang kene tue...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment

please be nice to me