Tuesday, January 17, 2012

Catatan....Emosi



Entry pertama di tahun 2012, 
aku terus nak meluah rasa.... 

Penat kadang-kadang nak hadap amarah orang nieh kan 
rasanya seme benda yang kita buat tue seme serba tak kena... 

Bila kene tinggi suara tue rasa macam semua kesalahan dah hempuk kat kita kan... 
kadang2 bukan salah kita pun bila dah kene marah tue otomatik jadik salah kita kan.... 

Sensitif ker... 
memang la sensitif.... 
terusik jugak hati kecil nieh... 

Perasaan, hati, rasa, letih, penat, aper seme tak terfikir agaknya kan... 
entah lah... 

Kena hadap selalu la kan.... 
nak buat camner sabar jek lah.... 
nak komplen ker nak aper ker... 
tak yah la kan.... 
cukup jek lah layan diri sendiri layan perasaan sendiri.... 

Cakap pun bukan orang paham pun..... 
pahamkan diri sendiri jek lah yang orang tak mungkin akan nak faham diri kita dan keadaan kita kan.....


No comments:

Post a Comment

please be nice to me