Monday, December 19, 2011

Catatan....Iqhram in action!!!!


Kesian anak Mami sorang nie...
jarang beno hapdet pasal dia kat blog...

Meh Mami hapdet yer...
tapi banyak gambar parkinson...

pakai hp jek kan....mana ada camera
camera konon dslr tue dia punya cable pulak entah kemana hilangnya..
gambar raya terperam dalam tuh....


dak tecit nie kadang memang buat hal sendiri jek
bila abang ngan kakak main berdua
dia tak heran pun buat hal dia sendiri jek...
main la apa yang patut...

abang ngan kakak layan tivi...haku layan diri yer dek....


kesian..merenung masa depan...eheheh 
ni dok tengok abang ngan kakak main kat luar..
adek tak leh main.... kasut tak ada...
mami tak beli lagik.... eheheh....



tapi tang lappy memang dia cemburu sungguh
tak leh la tengok sesiapa pun mengadap lappy
dia pun nak mengendeng sama....
pastu terjerit2 la kakak ngan abang panggil mami suh ambik adek..

wah ini ambik peluang kakak ngan abang nak tido dah
dia gi duduk..konon nak main la tu..
mami kata kat adek..nanti dek dua tahun sok baru leh main....



lupa nak citer... Iqhram dah leh jalan masa dia berumur setahun lagi sehari nak sebulan..
ehehehehe....
now kedek kedek jalan ...
masa memula dapat kaki macam orang mabuk pun ada..
meronda satu rumah....
tak puas puas....



hah!! hamik!!! tak dapat duduk...haku panjat terus.......
tak bagik lagik saya main.... kan saya dah panjat!!!



wahhhh hemsem tak saya pakai cepek!!!


hahahaha ini gambar seme telah dihaplod ke FB..
mami jek hampeh tak mo haplod kat blog...

sian...gambar2 adik seme dalam hp jek....

now adik cam kene sawan nak dapat adik
tak leh hilang dari pandangan mata 
dia punya melalak makkk oiii..
mami pun jenuh nak layan....

nak mandi nak pi toilet pun seksa dekkkkk....
ini budak manja bucuk sorang nieh...







No comments:

Post a Comment

please be nice to me