Tuesday, August 2, 2011

Catatan....Iskandar Muammar b. Hisyam


Malasnya nak wat watermark kat gambar...
dapat update blog pun dah cukup bagus..
haritu konon nak membatak buat entry satu hari 10 kan
harammm



Nampak tak kenakalan mukanya..
ini budak baru 4 tahun
tapi mulutnya serius mengalahkan mak nenek....

semalam buka puasa...kami semua senyap jek
tapi mulut dia pot pet pot pet pot pet
ada jek benda yang dia nak cakap...nak menyembang..

dalam kereta pun sama..orang lain diam
dia punya la pung pang pun pang entah apa dibebel pun takt tau..

pastu satu perangai...memang dalam hati ada taman
cumanya bila kene marah ...tak macam kakak dia diam jek
tapi menjawab..adaaaa jek benda nak dijawab nya..
ikut dia macam tak ada pepe lah
tapi kita yang mendengarnya macam haish budak nie menjawab...

tak boleh nak buat dialog la..
kene jumpa dia sendiri dengar sendiri dia bebel
baru tau tahap mak nenek dia nieh camner...

abang...abang....


No comments:

Post a Comment

please be nice to me