Pages

Tuesday, May 10, 2011

Catatan....Mengidam!!!

Gila kentang aku mengandung....
merepek...lum lagik.....
tunggu dak Iqhram ceredik sikit...
wah!!! ada hati tue nak menambah...ehehehe..

Bukan mengidam aper...
sejak berkecimpung... (kecimpung la sangatttt)..
di dalam arena baking membaking nieh...
start la haku mengidam macam-macam kan...
mengidam nak itu mengidam nak ini...

Iyela bila tengah buat kek tue tetiba mengidam nak benda nieh...



Merah mak ngah....macam zaman dolu dolu...
dolu lain sekarang lain....(apedaaa masuk iklan zaman tok nadok)...
alangkah bestnyer andai dapat ini Stand Mixer....

Bila tengah buat coklat tue..mengidam pulak nak benda nieh...



Kenapa pulak mengidam Peti Es nieh.... iye lerrr.... 
aku tak mo la kaco peti es sedia ada kat rumah nieh
peti es nie khas utk simpan kek, utk wat coklat dan bakery supply aku jek
the rest simpan kat peti es sedia ada tu
dapat hok kecik jadi la kan....

Macam-macam la pulak mengidam nya....

tapi bila tengah panas-panas nie...
memang mengidam benda nieh....huhuhuhu...

Doakan impian menjadi kenyataan....amin.....

rasa macam banyak beno mengidamnya....
apasal tiga jek...
hmmmm (sambil jari telunjuk menggosok2 dagu)




2 comments:

  1. Anonymous9:49 AM

    ai pun mengidam yg no. 1 tu.. :D

    ReplyDelete
  2. 1,2,3 aku dah ada wat tukun kat umah..
    1- aku tak reti nak buat apa pun.. saje beli sbb org ada..

    2- Sejak laki aku pindah balik tg malim.. rumah aku mmg serba serbi ada 2.. peti ais pun 2 + 1 deep freezer

    3- econ.. sebulan sekali nak pasang pun payah.. kalep kalau kena econ sejam je cukup untuk bawak dia pi nebulizer.

    Ko nak iphone 4.. wa mau Ipad...

    TAPI APAM POS AKU APA CER?

    ReplyDelete

please be nice to me