Wednesday, April 6, 2011

Catatan....Jawapan Contest!!!!


Wah okey la..contest dah abih dah..tak ada lagik dah nak teka teka....
okey meh haku bagi tau jawapan kepada harga lunch haku kelmarin.

HARGA NASI CAMPO YANG KU BELI KELMARIN ADALAH = RM5.00

iyer mari kita tengok siapa yang kena?????
disebabkan selendang ku banyak...
makanya pemenang adalah boleh pilih ramai sikit ehehehe...
siapa-siapa yang teka dari RM4.50 - RM5.50
maka mike menang lah hadiah tersebut.

Yang bold bold merah tue 
tak reti reti nak bagi alamat
sms terus 012-3160358
yang paling hampir tepat cik Nughul...
hadiah ada lebih sikit la dari orang lain...



Taufan Bin Ribut said...
kalau kat jb cam ni rm2.50 lah..
8:52 AM 

Kaseh said...
dalam 2- 2.50 kot...
8:56 AM

Amiizaa2001 said...
mah, rm3.00 hengget
9:08 AM 

Janna Wan Muhammad said...
aku nak teka....nasi putih + pajeri terung + telur masin + ikan keli +sambal belacan = RM4.50
sekian.
9:29 AM
Maizatul said...
Nak teka gak.....rasa2 dalam 4 hengget
9:41 AM 



Iza said...
As salam...
Nak cuba try test tgk...
RM3.50 kot...

Teratak Usang
10:23 AM

Nieza Ishak said...
rm 4.00 henggetttttttttt
10:24 AM 

Ina Hashim said...
saje akak try--->RM4.20
10:32 AM 

Kak Mah said...
ada members sorang nie tak dapat nak log in blogger tapi dia nak teka jugak... Dak Niza dari Penang dia teka RM4.50
10:34 AM 

mama iris said...
rm4.80!!!KOMPOM!!!
11:09 AM 

Zana said...
nak jugak.....saya teka RM4.30
12:19 PM 

Fara said...
RM4.50 kot...;)
12:52 PM 

noradzlina.kamdani said...
nasi rm1.50
telo asin rm0.50
terung m1.00
ikan sembilang tu rm2.50
so jumlahnye RM 5.50
1:32 PM






5 comments:

  1. oohhhhhh terharunyaaa!!!terima kasih mak abah yg selama ni menyokong saya...suami terchenta yg memberi pelukan mesra sehingga saya bersemangat meneruskan karier saya....kepada peminatt!!!!anda semua yg trbaekkkk!!!!!saya suke!!!!!suke suke suke!!!saya nak sandaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahahah tak bleh blah betul la dak nughul nieh ehehehehe... cepat bagi alamat...

    ReplyDelete
  3. terrorrrrrr sapa teka betul:):)

    ReplyDelete
  4. haku menang ker ? nanti aku sms add. suka nya ! suka nya......!

    hari ni tader teka harga lagi ker ? mueheheeheh...

    ReplyDelete
  5. waaahh!! aku pun menang gak...mekasih2..kekekek!!

    ReplyDelete

please be nice to me