Tuesday, April 5, 2011

Catatan....Berapa Ringgit???



Haku tau tak ramai yang menerjah blog haku
tapi tak kisah la kan...

Ini lunch haku semalam
saper leh teka baper hengget??

Cepat teka sila teka.... saper teka cepat aku bagi hadiah
serius tak tipu punya.... 

aku ada sebeban selendang, tudung bawal (2 pasang jek pown), blouse yang dah tak tau mana nak di let go kan..

So saper yang teka paling cepat dan tepat akan dapat hadiah tersebut di atas..

tarikh tutup..... bila aku puas hati aku tutup ler..muahahha..hazab tul kan..

teka kat ruang comment jek yer....

Nota Kaki:  Blouse tue utk orang petite la....kalau tak muat leh sedekah kat orang lain ngeeeeeeee...





14 comments:

  1. kalau kat jb cam ni rm2.50 lah..

    ReplyDelete
  2. dalam 2- 2.50 kot...

    ReplyDelete
  3. aku nak teka....nasi putih + pajeri terung + telur masin + ikan keli +sambal belacan = RM4.50

    sekian.

    ReplyDelete
  4. Nak teka gak.....rasa2 dalam 4 hengget

    ReplyDelete
  5. ja..sambal belacan terselit tue pun ko nampak yer...ehehehe...

    ReplyDelete
  6. As salam...
    Nak cuba try test tgk...
    RM3.50 kot...

    Teratak Usang

    ReplyDelete
  7. rm 4.00 henggetttttttttt

    ReplyDelete
  8. saje akak try--->RM4.20

    ReplyDelete
  9. ada members sorang nie tak dapat nak log in blogger tapi dia nak teka jugak... Dak Niza dari Penang dia teka RM4.50

    ReplyDelete
  10. nak jugak.....saya teka RM4.30

    ReplyDelete
  11. nasi rm1.50
    telo asin rm0.50
    terung m1.00
    ikan sembilang tu rm2.50

    so jumlahnye RM 5.50

    ReplyDelete

please be nice to me