Wednesday, March 2, 2011

Catatan....Perangai Anak!!!!



Masalah uploading gambar  yang tak berkesudahan...
tak tau la masalah pc aku ker..server opis ker...
tapi bila tanya orang lain nampak jek gambar2 tue...
awat aku yang tak nampak2...so lagik sekali main gamble jek upload gambar...
ada ker tidak nasib..

Kakak ngan Abang nie.... kadang2 kelakar pun ada geram pun ada..
jenuh nak melayan depa dua nieh
si kakak udah 7 tahun si abang menginjak 4 tahun
kalau bergurau tue kemain lagik sukanya...
gelak mengekek-ngekek.... bising satu rumah...lari sana lari sini
main berlakon-lakon segala (ini si kakak la ngajo nieh, abang follow jek)....
macam-macam lakonan la depa nie buat..
kadang tergelak sorang2 tengok depa nie main....

tapi kalau dah bergaduh depa jugak laaaa orangnya..
hiruk pikuk satu rumah
idok ku tahan kalau si kakak menjerit mami mami mami...
jenis mengadu si kakak nieh..
dapat si abang pun sama la jugak...
kadang naik rimas la jugak telinga nie mendengonyer...

si abang memang kuat sangat la menyakat si kakak...
perangai siapa diikutnya pun entah....pastu dia punya loyar buruk tue pun boleh tahan
adussshh.... rasa nak cili cili jek mulutnye....

dan tangan si abang pun kemain kuat la nak menyepit si kakak..
udah la si kakak tue nanti kang terlalak-lalak...

tapi kan tapi kan tapi kan.....
bila depa dua tak ada....senyap sunyi la pulak rumah...
huhuhuhu...

itu gambar kat atas tue (kalau nampak)
gambar depa main ala-ala bawak kapal terbang..guna landasan ketapi thomas si abang..
kreatif tak kreatif otak dia orang nieh....

I love you kidsss...







1 comment:

  1. hi..hi.. anak kite pn sama jugak.

    ReplyDelete

please be nice to me