Thursday, March 24, 2011

Catatan....Edisi Plagiat dan Keji!!!!


Saja pepagi mengejikan diri sendiri
belum sarapan lagik haku pi terjah blog Cik Timah nieh...fefeeling nak menang GA dia
pastue tengok kat popular post terpandang pulak
tajuk Black Forest Trifle Raja Bersiong ....keji kan..keji betul tajuk resipi dia..

Lepas tue...haku plagiat pulak gambar yang Trifle Raja Bersiong tue tepek kat sini
pastue aper lagi...aku plagiat dia punya resipi simpan dalam koleksi resipi haku

Dan sedang mengejikan diri sendiri ....
terliur..merembes...dan pressurekan diri sendiri..

NAK BUAT...NAK BUAT...NAK BUAT.....

errrr kejiiiii....

Gambar tue gambar Cik Timah tue.....time ni dia tak buat watermark lagik tapi kredit to her la..dah dia yang buat kan trifle tue...


err masalah haku nak mencarik black forest / cherry ..ada jual ker ek??





5 comments:

  1. hahaha......dah la kak tim penat mengeji majalah internasional tu plagiat gambau dia.....akak lagi mau join sekaki......tapi memang menyelerakan laaaaa.......masalahnya bahan2 masakan dia cam susah je nak ditemui....ke aku yg x reti??

    ReplyDelete
  2. bahan2 dia senang jek..masalah ku blackforest ataupun cherry tue..

    ReplyDelete
  3. ya allah sedapnyaaa mahhhhhhhhh.................

    ReplyDelete
  4. kannnnnnn..tengok gambar pun dah meleleh ayaq liorr..

    ReplyDelete
  5. nampak sedapnya....

    akak selalu buat trifle yg biasa je
    nak kena cuba trifle yg mengugat kekosongan perut nehh!

    thanks azi...

    ReplyDelete

please be nice to me