Pages

Monday, February 7, 2011

Catatan....Roh Tada Mari!!!

Oh yer... mood nak update blog memang terbang entah ke mana
padahal setiap kali ada pepe mesti aku ada amik gambo
tapi bila dah log in dah masuk new entry
terus kensel sebab roh tada mari!!

Dah baper minggu tak hapdet blog..
ini pun sebenarnya roh tue dah hilang...
tapi gagah jugak dok menaip blog...

Jiwa kacau ker..
iyer..memang jiwa kacau..celaru keliru...macam-macam ru lah...
aku tak pernah pun share hal jiwa kacau kat dalam blog nieh
sebab rasanya tak perlu pun aku nak canang seantero malaya
permasalahan aku nieh
tapi bila tak terluah...haku pulak jadik tension kan..
bengang.....sakit ati..lama2 leh sakit jiwa..
kalau tetiba dengar citer aku masuk sepital bahagia tue jangan terkejut lah kan...
huhuhuhuhuhu

Kacau sungguh jiwa ko Kak Mah...
kacau laa..tak kacau aku tak heboh!!!!

Nak layan jiwa kacau nieh..memang takkan abih....
I need a break la....
break dari aper...break keta tue tak makan makan..
dah tekan..dah tarik handbreak pun dia berjalannnnn jugak
aper ko merapu daaa Kak Mah..

See..see... kecelaruan fikiran betul la ko nie Kak Mah...

Ke arah pendapatan pasif 12k nampaknya memang tak ado ler
awal2 tahun nieh.... rasa nak cuti kejap la dari berblogging...
cuti yer....bukan RESIGN terus
eh tapi kalau aku resign pun ada ker orang kisah...
TAK ADO LA KAK MAH!!!! KO SAPER!!!!...

huhuhuhu........

blah la.... kang lagi merapu haku merepek...
kalau ada lagik entry lepas nieh...sila abaikan kecelaruan fikiran aku yer...




No comments:

Post a Comment

please be nice to me