Wednesday, December 1, 2010

Catatan....Happy 5th Anniversary




Sebenarnya kan nak citer pasal blog haku...
dok la telek-telek entry tahun tahun sebelum nieh...
sekali tengok-tengok eh eh...

Tomorrow is our 5th aniniversary lahh...
ahakss... rupanya blog aku nie dilahirkan pada 2hb Disember 2005...
blogspot lah..blogdrive lagi awal..tapi aku tukar ke blogspot...

Punyala tak amik kisah kan...
Pastu aku tengok tengok la..
ahakss.. 5 tahun berblogging..entry aku tak sampai pun 1000 lagik...
hazab betul..

Aku rasa orang lain yg berblogging sama usia ngan haku
dah beribu2 dapat income ngan berblogging..
aku jek baru celik mata tahun lepas ahaksss...

Kena buat anjakan paradigma la blog haku nieh (ayattttttt...)
camno nak dapatkan 10k sebulan dengan berblogging....ngeh ngeh ngeh..
angan-angan kene ada dek non..tak dapat pun tak afer laaahhh...




5 comments:

  1. hepi eniberseri
    hiks

    tahniah... dah bleh masuk tadika
    kekekeke

    nak kek sepotong hoccay!

    ReplyDelete
  2. wahhhhhh dah otai mah:):)
    happy 5th anniversary buat catatan kehidupan kak mah&keluarga.....:)

    ReplyDelete
  3. kak mah..o.. kakmah...
    kalau dah dapat 10k nanti ajarlah kakpah pulak ye...
    penat dah jaga tadika ni..

    ReplyDelete
  4. wahhh... 5 tahun sudah yer.... congrats kak... takpa... sikit2 lama jadik bukit... saya nie hah nak kena start balik dari awal... blog lama sudah khatttammm....

    ReplyDelete
  5. Happy blog anniversary!! Lama dari eynda ni....teruskan berblogging ;-)

    ReplyDelete

please be nice to me