Monday, December 20, 2010

Catatan....Cupcakes


Masing-masing dok masak lauk...
haku masak lauk memang tak sempat ler...
so aku pk nak buat cupcakes jek..
dah lama dah tak asah skill balik...

So pegi Melaka maghin choc moist cupcakes nie ler yang haku buat.....
perkh lama tak asah skill
buat nie pun berejam-rejam..
asal nak angkat bontot jek iqhram merengek
asal nak angkat bontot jek iqhram nak susu

so hasil adalah kureng sikit kalau ikut tekak aku la..tak berapa kick...
tapi ngikut kakak aku ngan anak2 sedara aku
SEDAP JEK!!!





err i tak pakai tepung premix yer...
ekekek rehan ampunnnn.....

resipi??
korang gugel je lah.melambak resipi choc moist nieh...ehehehe...





4 comments:

  1. Hada aku kesah?
    Muahahahahaha!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..... yer yer..ko tak kisah...

    ReplyDelete
  3. wah... kapkek... sodapppp... i so likeee... bila mau wat itu Devil's kak mahhhh... hehehehe...

    ReplyDelete
  4. itu ler...devil tue kene concentrate gila-gila.... dak iqhram manja.... kene berkepit jek...

    ReplyDelete

please be nice to me