Thursday, November 11, 2010

Catatan....Chinta






Ini lah keje orang dalam pantang kan....
Maintain khusyuk tengok derama...
Zaman Izzati zaman Iskandar layan derama Filipina ngan Indon..
La ni dah tak minat, layan derama Melayu pulak...

Hehehehe iyer...hari nie Chinta udah abih....uhuks..
Mati sudah la si Chinta nieh....
Okey la..aku tak minat sangat ngan si Fasha Sanda nieh
Sib baik dalam drama nie high pitch dia tak ketara sangat...

First time tengok Farahdhia berlakon bawak watak leleh..
Nangis jek kejenya..tapi kira menjadi la jugak
Ada kelainan dari watak-watak yang dia bawak sebelum nieh
Tak ada la nak meyeksi jek....

Satu aku tak kenan derama melayu sekarang nie walaupun drama tue ada unsur Islamik
Syium-syium tue cam tak menjadi hal jek..
Memang la konon2 laki bini ker aper tue..
Tapi still depa tue tetap bukan mahram...
Huhuhuhuhu..cam la aku ni terer sangat nak tegur-tegur kan...

Tapi kan..aku kesian kat Rashid....aku kalau boleh nak si Chinta tue kawin ngan si Rashid..
ngeh ngeh ngeh.....










1 comment:

please be nice to me