Thursday, September 30, 2010

Catatan....Sleeping Disorder



Macam parah sangat jek bunyi tajuk entry....
Tapi aku yang mengalaminya memang rasa parah sikit lah....
Dua kali mengandung sebelum nie...dah nak penghujung-penghujung memang tidur terganggu..
Tapi aku masih leh tido lagi la..... walaupun asik terjaga jek nak pi toilet...

Tapi kali nie dah dua malam berturut...aku tak leh tido
Serius....tak leh tido bukan tak leh tido, tido tido ayam jek
Ini memang tak leh tido mata segar bugar...terkebil-kebil...
Malam kelmarin...kul 4 pagi baru aku tido...
Malam tadi..... tak tido langsung....aku tak ingat pun aku ada tido ker tak
Rasa tak tido....dapat tido pun aku rasa dalam setengah jam je kot...

Pagi-pagi Abie tanya kul baper tido...
Ku geleng pala jek cakap tak tido punggg...
Semalam MC....hari nie gi gak keje...
Sib baik Abie keje petang...dia hantar sampai office
Dapat lena kejap dalam keta....

Memang best dapat tido...
Ingat nak sambung kat office...
Tapi entah mata nie cegar sangat la pulak....

Haish camner yer.... kalau hari-hari cam gini boleh migrain haku...
Ini pun dah start sakit pala..
Ramai advise kat aku suh amik cuti jek...
Cuti awal...

Sabtu nie ada checkup...nanti nak mintak Pak Jamil MC panjang laaa.... ...
Seriusly...aku sudah tidak larat sebenarnya nak bawak badan...
Rasa berat giler...











No comments:

Post a Comment

please be nice to me