Pages

Tuesday, September 28, 2010

Catatan....Nama Anak!!

Pening dok pk aper nak letak nama anak nieh....
Ikut Inche Abie... maintain belakang nama anak-anak
Cam Izzati Maisarah tue..kalau perempuan maitain nama Maisarah..
Cam Iskandar Muammar tue kalau lelaki maintain nama Muammar...

So sekarang carik la nama-nama yang berpangkal kan I...
Rasa masa mengandungkan Iskandar maghin...
Banyak nama yang ku listkan huruf I tue..

Tapi kali ni cam blank pulak....
Puas dok godek-godek nama huruf I nie...
Tapi nampaknya macam tak ada yang ku kenan....

Bukan la tak ada langsung..ada tue ada...tapi macam tak gu pulak dengan nama Muammar tue..
Nama anak pun pening kan...
Ini Inche Abie suh haku yang pilih nama anak...
Dia serahkan kat aku....aiksss...
Awak tak nak pilih jugak ker Bie....

Setakat yang menjadi pilihan hati nama-nama yang berpangkalkan I nieh..
Iqbal
Irsyad
Imtiyaz
Imtisyar - tapi ni aku dok carik makna tak ada pulak...
Ikhmal
Izzuddin

Sebab dah doktor kata lelaki kan..so nama-nama lelaki la yang ku carik
Tapi kalau tetiba keluar perempuan....hmmm...ehehehe... ada satu nama yang telah menjadi pilihan...
Apa dia?? nanti laaaa..... not now....
Kalau perempuan aku reveal...if not tunggu la aku mengandung lagik kot kot perempuan pulak lepas nieh...
ngeh ngeh ngeh...

Nama apa yer lagik dari I nieh....









2 comments:

  1. Dulu aku pun plan nak buh hujung sama..
    Tapi fikir2 balik..
    Dah ler kita ni berpeluang kasi nama kat seseorang yg akan di pakai seumur hidup datang 2-3 kali je..
    So, watpe nak bagi nama sama je lebih kurang..

    Cam adik beradik aku..
    Cam rugi je nama panjang-panjang..
    Tapi panggilan kawan sumer sama tetap ZALIA

    Adik aku hari tu nak bagi kayra, MIA AINSYAKIRA.. konon2 nak sama dengan MIA AINSYARA

    Lepas dengar ceramah kurang 5 minit aku..
    Terus jadi KAYRA AINSAFFIYAH :))

    ReplyDelete
  2. zel ikut plan memang nak maintain...tapi tengok la dah keluar nanti camner..... aku tak kisah sangat......dah inche somi yang berkehendak cam gitu kan...tak ikut kang durhaka...ahaksss...hampeh jek kan....

    Izzati suka sangat nama Iman.... Iman dah nama anak kawan aku kang sama la pulak...

    ReplyDelete

please be nice to me