Pages

Sunday, September 26, 2010

Catata....Novel Baru




Ni lah koleksi novel haku yang terbaru...wah wah wah ....tukar genre nampak...bukan tukar genre...tukar bahasa jek..

Since ITM aku dah belajar-belajar baca English Novel nieh....cuma aku stick to one author jek....tak berani nak beli dari penulis lain.... bebalik Judith MacKnaught jek aku beli....sebab Novel Romance kan...

Baru-baru nie kawan aku suggest friend kat FB.... Books for Charity... harga almsot 50% murah dari pasaran (saper biasa beli English novel tau ler rege dia camner)....

Dan saper beli buku2.... duit tue akan disalurka utk yang memerlukan... sambil beli novel sambil beramal kan...okey ler tue...

Lama dah ku add....tapi dok tertanggak-tanggak tak tau nak beli novel aper...aku kan penakut nak try penulis baru melainkan dapat review yang bagus-bagus dari orang...

Member2 lain dah berbelas2 buku beli haku nie...satu pun tak..tiap-tiap bulan masih melabur utk membeli novel melayu..(at least satu...eehehehe).... still novel melayu tetap akan dibaca yerrr...

So...baru baru nie..ada duit terlebih sikit.... selepas puas baca sinopsis..ini ler antara buku buku chic lit yang terawal aku beli dengan BCN (BooksforCharity Nizida)...

Semalam baru dapat...ku dah pening tak tau nak start buku mana satu.....sebab rasa cam seme best jek...ehehehhee....

Saper-saper peminat novel tue....especially English novel..... rasa-rasa nak pening kepala tengok koleksi novel Ida nie..boleh la add FB dia....



No comments:

Post a Comment

please be nice to me