Saturday, September 25, 2010

Catatan....Entah!! Macam-macam...





Another boring weekend...
Orang lain sakan pegi open house sana sini
Haku ngan anak anak dok tersadai kat rumah...

Nak makan pun tak larat nak masak...
Makan je lah apa yang ada kat rumah nieh...

Pagi tadi checkup.....so far so good..
Bagi tau gak pasal perut dok mengeras jek
Doktor bagi antibiotik ngan paracatemol jek...

Doktor tanya history bersalin budak dua orang tue
Cakap bersalin awal...

Doktor kata ini pun bersalin awal nieh...huhuhuhu...

Malam tadi start kemas-kemas beg...
Beg standby jek nak pegi sepital....
Ku jadik mengong tak tau nak bawak aper...

Yang ku pack
Kain batik selai
T-shirt selai
Undies
Pads
Baju baby dua pasang
Booties ngan Mitten
Napkin
Nipple shield...

lagi aper nak bawak yer....biasa kat KPMC nie memang sehari semalam jek kalau tak ada pepe...koser nak hangkut banyak2...


Nak tido laah... bebudak nie kalau kat rumah layan PHDC jek..omak dia dah nak montah dah...
Botol susu pun ku tak hangkut..






No comments:

Post a Comment

please be nice to me