Tuesday, September 28, 2010

Catatan....Izzati di gigit pacat!!!


Weekend lepas kan anak dara nie ngikut Papa dia balik Sri Damansara,
So pagi Ahad nie dia orang pergi ker Frim nak jogging..

Anak dara sorang ni pun sibuk nak ngikut jugak padahal tak ada proper attire tue..
kasut tak bawak aper dok pakai baju tido ngikut sepupu-sepupu dia..

Sekali masa aku kat rumah...dok online FB...
anak sedara sorang nie...chat ngan aku

"Mummy, zati kene gigit pacat"
"dua tempat dia kene gigit"

"Lah..iye ker...tak menangis ker dia"

"Tak...tapi dia menjerit laaa..."

ku dah leh bayangkan dia punya ketakutan tue....

aku ingatkan tak sempat la pacat tue gigit banyak ker aper kan...
sekali petang bila sampai rumah Ayang Lang...tanya dia...

Dia pun tunjuk ler...haish sampai ke peha kene gigit...
sib baik sampai peha jek...buat nya naik entah sampai ke mana-mana...

Besar jugak dua mata pacat nie yer...
tanya anak sedara tue dia kata....

"dah gemuk dah pacat tue Mummy....."

borak ngan abang aku.... papa dia ler...
sibuk sangat nak ikut.....sampai kene gigit pacat...
tanya nak pegi lagi tak...tak mau katanya...

tak per la kakak pengalaman kan...
kene gigit pacat.... Mummy pun tak pernah ada pengalaman cam gitu..

kalau lintah... kita boleh berpadu suara menjerit...

Ini ler kesan pacat yang menggigit peha anak dara ku ittew....














1 comment:

  1. syaza pun pernah kene kak..dh tu lin ni penggeli, tp sbb terpaksa kn...cabut guna daun kering sbb ms tu itu jek yg bole difikirkan sbb panik syaza dok jerit2 n nangis...kene gigit kt ALUR SPENDER aka CELAH KELENGKANG hu hu hu

    ReplyDelete

please be nice to me