Wednesday, August 11, 2010

Catatan....luka kat pipi


Gambar lama....citer basi...tak tau aper nak hapdet...godak-godak gambar kat hp ada la gambar-gambar yang tak masuk dalam blog lagik...

Biasa lah Iskandar ni memang rajin nau nak cedera....entah camner leh tergarit ni pun ku tak tau...mula-mula pandang elok jek muka tue tak ada apa-apa..toleh sikit pandang lagik sekali aikk dah panjang garit tue....
"Adik buat aper tue dek?? sampai luka tue?"

"mana ada luka??? "

"ada tue kat pipi adek tue...."

dia raba-raba dengan jari then tengok tangan dia..

"tak ada darrah pun"

"mami amik la gambar..." 
(tetiba aku rasa cam dejavu dengan kecederaan Khaleef anak Mami Zel



"nak amik gambar nak buat aper"

"adek nak tengok....mami amik la gambar...." 

sib baik dia cakap nak tengok kalau suh masuk blog..hahahaha...serius dejavu sungguh haku....ekekekeke..

aku pun amik ler gambar dia.....


"nah tengok...... kan luka tue"

"a-ah la luka....tak cakit pun....."

"budak nakal memang cam gitu...."


Iskandar...Iskandar....







2 comments:

  1. ha ah...bdk nakal mmg gitu, klu xluka xcalo balo mmg xsah...bdk2 nk membeso kak...

    ReplyDelete
  2. yah..cam saya dulu..hehe

    ReplyDelete

please be nice to me