Monday, August 2, 2010

Catatan....GCB Mcdonalds




hhehe masa makan tak ingat nak amik gambar...... so gambar cilok je lah yerr....


Aku dah makan dah GCB nieh...tekak aku kata...sedap jek..ehehehe...ker tekak orang mengandung nie seme nye sedap sokmo...ada yang tak suka....tapi entah aku okey jek..nak nak ayam tue di grill kan lagi la my fav.


Okey jek........ bak kata iklan mekdi tue... IT'S GONE!! ehehehe....gonded dalam perutttt....








7 comments:

  1. fuh!! dr satrt GCB dh ada tuh..
    aku mo try...
    tp x tertry juga..
    adeh... laparnyaaaa

    ReplyDelete
  2. saye sudah try,, rasenye hmmm.. lembut emm.... sedap..... (^___^), macam nak lagi hohohoho

    ReplyDelete
  3. GCB ni lagi sedap daripada mc chicken burger ke?

    ReplyDelete
  4. yess... GCB tue memang besh... rasanya 2 bijik boleh ngap skali hadap... hohoho

    ReplyDelete
  5. Hmmm....terpengaruh ngan iklan ... ingatkan daging tue besar...upernya just nice jee...anyway memang sodap...

    ReplyDelete
  6. sedappppppppp tapi ikut tekak memasing laaa...ada yang kata tak sedap...tapi diriku ini kata sedap sajorkkk......

    ReplyDelete
  7. x rasa lg kak...tp kwn ckp prosperity juga di hati.:-)

    ReplyDelete

please be nice to me