Friday, August 13, 2010

Catatan....Diari 2 Ramadhan




http://gaygamer.net/2008/09/good_old_games_beta_impression.html



Nak buat karangan aper hari nieh??

Just a short note on Diary Ramadhan Ke 2

Alhamdulillah Izzati dapat lagik puasa semalam....semalam balik jek nampak dia lagi cergas dari hari pertama, agaknya sebab masa sahur tue ku suruh dia telan spirulina kot, entah lah....

Tapi buka dia makan sikit jek.... risau gak takut dia lapar sebab dia jenis kuat makan...

Mummy pulak semalam a bit flat....rasa lembik pulak menjelang petang....tengah hari perut dah menggelodak giler lapar... baby pulak dalam perut memang berheavy metal...


Buka puasa semalam Izzati awal-awal dah sound Mummy....

"Mummy esok hari Jumaat last kakak puasa...Sabtu Ahad kakak tak nak puasa nak cuti pastue nanti kakak puasa balik..."

aik boleh pulak nak cuti cuti puasa yer...okey lah kakak whateva..janji kakak dah belajar2 puasa...

Abie puasa tahun nie nampak gaya bersahur bersama-sama...syok sikit... pagi tadi pun dia yang masak...simple jek..goreng ikan pekasam, goreng ayam udah..itupun kemain sedap haku makan nasik ngan ikan pekasam...

Abie siap tanya... awak meratah ker ikan pekasam tue...ehehehehe...ai makan ngan nasi lerrr.....dah sedap abih ler....seko lak tue ahaksss....

Hopefully hari nie berjalan dengan lancar.....aminnnn....






2 comments:

  1. ok lahhh... at least dia blejar gak berpuasa kan???
    kurangkan makan pekasam dik oi...
    org preggy ni... mudah kena darah tinggi ye...
    risau plak akak baca.. habis sekor hang makan tu!

    ReplyDelete
  2. eheh baru jek makan kak malam tadi... huish lupa pulak pasal darah tinggi tue...

    ReplyDelete

please be nice to me