Tuesday, July 6, 2010

Catatan....Sekelip Mata!!



Betul la kan orang kata...kalau dah suka jangan suka sangat...nanti sedih...

Kalau dah sedih jangan sedih sangat......

Baru kejap tadi aku buat entry pasal kemenangan aku...

Tak sampai setengah jam tiba-tiba aku dikejutkan dengan satu berita yang tak perlula aku nak ceritakan di sini...

Mula-mula aku cuba berlagak tabah.....tapi lama-kelamaan tak semana-mena airmata nie terus terusan mengalir....

Astaghfirullahalazim...... aku tak kuat....sungguh aku tak kuat.... aku rasa tak cukup kuat nak harung semua nieh....

Ya Allah tabahkan lah hati hamba mu ini Ya Allah....kuatkan lah hati ini dalam mengharungi dugaanmu Ya Allah.....

Berhentilah airmata..... tolong la....






6 comments:

  1. kenapa mah? meh ler cerita. mana tau ada yg boleh tlg.

    ReplyDelete
  2. nape kak mah:( kuatkan semangat ye. ad ahikmah disebaliknya.

    ReplyDelete
  3. apasal kak??? tell me tell me...

    ReplyDelete
  4. keluarkan sahaja air mata...sampai puas...mungkin air mata tu kan merawat hati hiba....

    ReplyDelete
  5. mah..naper mah...risau plak aku....ko byk2 selawat..istighfar yer mah..

    ReplyDelete
  6. la...nape lak ni?sabar yer....tgh pregnant nih mmg la emo lebih skit...

    ReplyDelete

please be nice to me