Monday, July 5, 2010

Catatan....Benci!!! Lemas!!






Baca blog Pn. Zalia...citer pasal Khaleef kata gila kat mami dia...

Meh aku citer pasal bujang haku pulak Iskandar....

Jenuh tau budak nie kalau nak mintak tolong pepe..semedang ada jek alasannya...

Semalam lagik mood ahkak dah terbang melayang ke sana sini.....

Jadi suara tue asik la nak memetir kat bebudak nieh....

Mintak tolong kat bujang nieh....

"adek...kemas mainan adek nieh.....dah main kemas balik"

"adek lemas laaaa mami......"

ku suruh kemas dia lemas pulak dengan suruhan ku...

"mammi...adek nak minum air sushu"

mami wat derk jek....

"mammi nieh....benci lah!!!!"

hah!!!! bila masa pulak ku ada ckp benci depan budak nieh...mana pulak dia tau nak guna pakai perkataan benci nieh....

lepas tue pepehal kalau tak kene gaya dia...benci je lah disebutnyer...

"benci tue aper dek??"








1 comment:

  1. pengaruh tv atau rakan lain kekeke.. bebudak ni cepat aje tangkap mende tak bagus ni huu

    ReplyDelete

please be nice to me