Friday, June 18, 2010

Catatan....Sinki Jatuh!!!

gambar adalah cilok pakcik gugel....


Pagi tadi tengah syok layan gosok gigi.... baru jek nak basuh nak cuci muka...tetiba....prangggggg!!!!!!!


argggh....ku cam terpanik kejap.... sempat berkalih ke belakang...tapi terasa sengal kat peha...


rasanya aku tak tekan pun sinki tue....huwawawawa...sinki bilik air haku jatuh dan pecah!!!!


Abie dah ketuk pintu tanya apasal..sohih la bunyi kuat kan.....

Hazab bau bilik air tue kejap...ha la.... .. segala daki kotor tue keluar kan...aduhai..satu bala pulak ler kan....


tak sempat kemas aper pun..biarkan jek dulu sinki tue cam gitu dalam bilik air tue.... nanti2 la nak dikemaskan.... 


tak leh ku bayangkan kalau timpa kat kaki haku....... mau tak bergerak sebulan.....nauzubillah......


Nota kaki: tadi gi toilet...tengok kat peha...lebam udah naik...huhuhuhuhu









12 comments:

  1. mujur la tak kena kaki ko....

    ReplyDelete
  2. rsnya ade budak sekolah rendah pernah meninggal baru2 nih sbb sinki jatuh timpa paha dia.. baca dlm paper metro kalo xsalah.. seb baik sis xpape :)

    ReplyDelete
  3. del itu ler pasal aku rasa kalau kena memang aku menjerit separuh nyawa kot.....

    errrkkk aisumi..iye ker..nauzubillah...mujur tak jadik pepe....

    ReplyDelete
  4. berat sinki tu...kalo kne kali ke kn naya je...nasib tak ape2...bahaya betol...

    balik nnt nk check la sinki kt umah tu pulak...hehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tak kena kaki....

    ReplyDelete
  6. Salam

    Sangat bahaya. Pernah dengar la kes macam ni memang menyebabkan kecederaan. Lagi satu sesetengah orang masih mencangkung di atas tandas duduk. Juga amat bahaya. Alhamdulillah, akak tak cedera. Harap lebam tu cepat sembuh.

    ReplyDelete
  7. pagi tadi cam blurr kejap......bila fikir2 balik memang tak leh nak bayang kalau himpap kaki.....

    ReplyDelete
  8. sinki porcelain sangat bahaya..

    sebab pada tempat yang pecah tue sangat tajam..

    hati hati..

    ReplyDelete
  9. yup..... kene kemas jugak....

    ReplyDelete
  10. sib baik tak kena kat azi...

    penah terjadi kat umah akak gak..
    masa tu my doter dok cuci muka kalo tak silap...
    ntah camne... singki jatuh... kena skit le tepi kaki dia.. luka... tapi tak le parah mana...
    tapi sbb manja kan??? so nangis le..
    hiks

    ReplyDelete
  11. ee kak tak leh bayang la kak....dok cerita tadi ngan member dok bayang kalau anak-anak la....nauzubillah..takut betul..... ngeri jek rasa...

    ReplyDelete

please be nice to me