Thursday, June 17, 2010

Catatan....Piknik di Templer 29/5/2010




Sebenarnya citer basi dah....dua minggu lebih dah berlalu baru nak di dokumenkan.... gara-gara dah tak ada citer ler nieh.....

Kejadian berlaku pada 29 Mei 2010...ehehehe cam haper jek....layan gambar lah....


ngikut kata Abie...ada tempat yang menarik dan cantik kat atas tue....ada baper tingkat ntah 7 tingkat kot....ada air terjun segala..ku tak daya la nak memanjat...harus la lepak kat bawah2 belaka.... 

Orang yang paling excited Iskandar Muammar ler..... cam tak pernah jumpa air kan...


anak-anak sedara seme pi panjat nak tengok air terjun tue..... ku tinggal la kat bawah jaga Iskandar.... itupun merengek-rengek nak masuk air lagik.... ku suruh sabar jek tunggu kakak-kakak ngan abang-abang turun....Mummy tak koser nak masuk dalam air...ehehehe malas nak membasahkan baju.... 


tengok gambar-gambar yang Abie ambik kat atas nun memang lawa la tempatnyer.... Izzati pun gagah gak pi panjat.... eh kita orang lepak mana nie ek.. kat templer la.. Hutan Lipur Kanching kot...kat Templer tue...


seronok jek tengok budak-budak nie bermandi manda dengan Abienyer...iyerlah la ni dah jarang-jarang dapat lepak ngan Abie...bila Abie melayan mandi sungai nie nampak la seronok dia orang nieh.... 

Kelakar Iskandar wat aksi renang..... adui jadik bahan gelak jek lah dek non...



Anak-anak sedara yang meningkat remaja.... dua orang dah lepas sekolah.... nak further study..dah bujang dah pun...... cam tak caya jek..mostly anak-anak sedara nie aku penah bela la jugak.....

Saper nak pergi sini pegi lah okey jek..tapi beware la monyet adalah banyak yer.... daring-daring monyet sini.... main terjah jek...... nak curi makanan....







No comments:

Post a Comment

please be nice to me