Monday, June 28, 2010

Catatan....Berdarah dah!!!!


Sebelum bukak citer pasal makan kari kepala ikan, pasal peksa Izzati hari tue..meh nak citer pasal budak nakal nan seorang inieh.

Kalau nak dibandingkan dengan kakak dia...dia nie memang rajin sangat mengalami kecedaraan fizikal ehehehehe...

Malam tadi dok seronok main joget joget ngan kakak..dengar lagu...lari lari......Mummy tengah tak koser nak layan.....layan Devdas lagi best.....tetiba dengar kakak

"Adekk....gi cakap ngan mummy..tunjuk mummy"

Iskandar dah mengongoi...tak dengar pulak bunyi pepe....tetiba budak manja ni datang menangis..airmata meleleh-leleh.....

"Adek jatuhhhhh........cakitttt"

Sekali tengok...hamik...berdarah mulut...entah bila masa dia jatuh pun tak tau..tanya kakak camner leh jadi katanya adik jatuh tersembam kat simen....

Si adek pun tak mo kalah nak bercerita jugak......haissh ....tengok lah nieh....








time amik gambar ni pun..dia boleh gelak lagik tue...sabo je lah bujang sorang nieh...... menangis nyer kejap jek...... pastue start la melompat balik sana sini...hai laaa anak anak........











No comments:

Post a Comment

please be nice to me