Wednesday, June 23, 2010

Catatan....Berangan tak kene bayar!!!



kaaannnn...bak kata MR...berangan bukan kene bayar pun...berangan la selagi boleh..aper ada hal.....iyer..saya sudah jatuh chenta...tapi kejatuhan chenta saya ini idak lah sampai saya terdesak utk memilikinya....

iyer saya sedar diri...saya digolongan mana......hatta nak beli undies pun pk spo kali (tipu disitu).....i beli yang 3 spo hengget jek...(lagik nak citer).....

saya sudah jatuh chenta dengan ini....


aper tu?? HP laaaa... Sony Ericsson X Peria.... yang baru tue..... nampak canggih kannn....iyer iyer saya berangan saja...pk nak kumpul duit then nak beli tue tak ada lerrr...berangan jek.....tak lebih dari tue pun....  tapi kalau tetiba ada orang kaya baik hati nak belikan sila kan..me no problem..ngeh ngeh ngeh.....(mimpi laaaa nak ada orang bagi present).....huhuhuhuhuhu....

err verangan tak kene bayar kannnnn.......













2 comments:

  1. Byk berangan, pun best jgk.....sal pun selalu berangan.....mcm2x angan2x timbul bila dok sorang2x.....ha3x

    ReplyDelete
  2. sy pon nak berangan beli hp ni gak la... =)

    ReplyDelete

please be nice to me