Monday, June 7, 2010

Catatan....Batuk sampai Semput!!!!



Kong..kong ...kong..kong.....ini lah kerja haku dari hari sabtu haritue.... Hari Khamis Jumaat aku cuti last week...nak jadik cerita haku demam...hidung tersumbat...batuk pun masa tue batuk-batuk manja jek....tak ada la teruk sangat....

Semalam la kemuncak batuk aku nie sampai muntah muntah...punya la geli tekak nieh tak tau nak kata la... malam tadi tak leh nak tido.... sampai tiga kali ubah tempat tido... nak tempat tinggi sebab aku dah semput.......

Semalam memang tak daya dah aku batuk sampai terkucil-kucil..... tahan diri tak nak telan ubat batuk langsung..tapi kalah weh...tak tahan sangat...telan gak la ubat batuk....dos satu sudu besar..aku telan satu sudu kecik jek..itupun dia punya mamai tue..... cam haper jek.....bantai tido jek siang semalam..anak-anak? bukak kartun elok la dia orang....

Ini pun gagah gak ku datang opis.... aku dah naik cuak dah nie..everyweek ada jek cuti.....ingatkan minggu ni nak jaga attendance la tapi datang pulak batuk nieh...dengan idung tersumbat segala uhuk..uhuk....

Dugaan mengandungkan baby nieh macam-macam hal jadi kat Mummy nak... Mummy doa baby sihat jek yer.....

Jumaat nie nanti akan masuk 20 minggu..... so far Mummy belum rasa lagik baby gerak-gerak dengan aktif.... rasa pun cam kene cuit cuit gitu jek.... rasa time Iskandar haritue cepat jek Mummy rasa..... esok patut checkup..ingat nak postpone to saturday lah...... sebab?? sebab Mummy dah rasa tak sedap hati nak coti jekkkk.... uhukss....







No comments:

Post a Comment

please be nice to me