Thursday, June 10, 2010

Catatan....Award Lagik!!!


Terima kasih la Puan Zalia sebab tag aku kan.... 
bagi aku idea jek nak menghapdet blog yang makin lama makin sangap ngan cerita ceriti....


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

1. Sangat kelakar
2. Ada je lah idea nak menghapdet blog
3. Outspoken sebab dia berani nak ckp aper dia rasa...eheh
4. Ada anak lelaki
5. Tengah mengandung cam haku gak...eheheheheh

Jots down 10 interesting facts about yourself and your hobby

mak oiii 10.... satu pun susah nak pk nieh.....

1. Golongan marhaen ala-ala duit paycheck to paychek ler..
2. Tengah preggy lima bulan
3. Ada dua anak
4. Ada satu suami (keji tul....saper ada lebih dari satu suami????..)
5. Duduk rumah pusaka (tak pernah ada rumah sendiri kira itu rumah sendiri ler kan)
6. Tak pernah berhijrah keluar dari Selangor kecuali masa belajar kat ITM...
7. Tak tau camner rasa duduk menyewa bujang (motif masuk dalam ini pilem?)
8. Berangan nak jadi jutawan yang tak tau kesampaian ke tidak
9. Sangat pemalas melipat kain baju yang sejak tau preggy sampai skrg tak lipat-lipat kain (sila imejin kain haku tinggi gunung camner?)
10. Dalam hati penuh tamannnnn....ah kak manusia sensitif tawwwwwwww

Pick your most 10 deserving recepients and describe them

Saper nak jadik mangsa aii nieh.....

1.  Puan Adrina Adi -  kenal dia dari Forum Cari..anak anak lebih kurang sebaya jek.... tapi tak pernah berjumpa walaupun dah kenal bertahun-tahun..... kenal ngan inche somi i jugak....eheh

2. Puan Sahira - ini pun kenal kat Forum gak...lagi best anak pertama anak kedua meamng sebaya masuk anak ketiga..dia dah pecut dulu daaaa...

3. Puan Yuslinda a.k.a Eynda - i tak penah tag you kan ehehehehe..... penuh idea nak hapdet blog..... kenal pun dah bertahun-tahun tapi tak pernah berjumpa.... rajin berurusniaga ngan dia satu waktu dulu....

4. Puan Roxana a.k.a TTM a.k.a Chloe - hish wanita serba boleh dia nieh...dulu kat forum tau dia pandai menjahit ghuper..masak serba serbi pun terer..masuk blog dia mengucap panjang jek haku....

5. Puan Mamataya a.k.a Meabadi a.k.a alamaktuan - aper jadik ek forum tudung tue...ehehe

6. Puan Ila a.k.a Rerama - ehehehe.... makin ligat meniaga la nie nooo..

Aku dah tandus idea dah nieh..jap jap.... haaa

7. Puan Posh76 - haku geram ngan kucing dia poposh..

8. Puan Adha a.k.a Del - dia duk johor....

9. Puan Ena Misdi -sedang bermastautin di Sing ga po ra

10. Puan Ila a.k.a Skertkembang - lama tul tak letak nick ko nie ila...ehehehe.... kuat menceceh nieh....

Sila jawab tag ini yerrrr













1 comment:

  1. Thanks Kak Mah..
    nanti rajin, haku buat tag tu ye:)

    ReplyDelete

please be nice to me