Pages

Friday, June 25, 2010

Catatan....AkuNoi's Birthday Contest!!!





Lately ni kan asik nak layan contest jek...hadiah yang Tati@Nurul@Aznie offer nie pulak Mummy yang suka.... buku kaedahnyer kan..so...okeh...


Ini Terma-terma kontessss....

Apa yang perlu anda lakukan?

1. Jadi FOLLOWER blog AkuNoi. Maka pada mereka yang bukan follower tetapi ingin ikut menyertai peraduan ini, silalah jadi pengikut ajaran sosat blog me yang tidak sepertinya ini.


already followed......

2.  Anda hanya perlu ceritakan secara ringkas (kira-kira 50 patah perkataan) sambutan befday anak anda atau anak saudara anda (berusia dibawah 5 tahun) yang korang rasa paling meriah, paling seronok, paling happening, paling syok, paling gempak dan sewaktu dengannya.

3. Anda HARUS sertakan sekeping gambar sekitar majlis berkenaan yang mempunyai wajah anda atau suami/isteri anda dengan birthday boy/girl. (Gambar dengan wajah anda tersentil skit pun takpe, me tak cerewet :P)

4.  Letakkan gambar header peraduan ini di entry penyertaan anda dan tinggalkan link entry anda itu disini.

5.  Tarikh tutup penyertaan adalah pada tengah hari (12 noon), Jumaat, 9hb Julai 2010.



Ini adalah double celebration Izzati dan Iskandar...masa ni tahun 2008, ku pernah blog kan pasal hal ni dalam blog, sila baca sini. Buat double celebration kononnya nak jimat belanja. Sambutan Hari Jadi Iskandar yang pertama...see the pipi labuh tue rindunya, dan harijadi Izzati yang ke 4 tahun.


Kenapa ini yang paling best dah menarik, sebab there's no specific reason pun. Best sebab double celebration, ramai yang datang dan first time celebrate birthday Iskandar.Yang lebih utama ini jek gambar yang ku jumpa dalam pc ni pung hehehehehe....


Anyhow every year pun adalah yang paling best bila sambut birthday budak-budak ni sebab mengingatkan ku pada kelahiran the precious thing in this world.  How can i forgot that.

Aznie..harap-harap cukup syarat lah yer...saja nak join utk memeriahkan your contest (bahasa pun caca marba)...anyway Happy Birthday in Advance!!!!!!


For those yang nak join sila masuk BLOG INI

3 comments:

  1. Salam,

    makasih join.
    sedih tader sambutan..
    tader lain orang join, semua buku me bagi awak jer ler :D

    ReplyDelete
  2. hehehehe.....masa masih panjang..nanti jadi cam oli...bila Zel ngan Rehan join jek....menderu2 orang join pegi la pujuk dia orang suh join ehehehhe

    ReplyDelete
  3. Salam. Cantik la kek tu.. good luck!!

    ReplyDelete

please be nice to me