Tuesday, May 11, 2010

Catatan....Tangan Bengkak


Citer basi..... basi la sangat..... tapi sebab dah hamik gambar dan tak tau nak blog haper...ku bantai la hapdet ini kisah...

Masa admitted maghin....tangan ni yang masuk air...sila lihat..tembam sungguh kan..bengkak wooo.... sangat sangat bengkak...


nampak tak bekas kene cucuk tue..huhuhuhu..sakittttt.......


entry tak dak motiff...


4 comments:

  1. nampak tgn mu teringat rakan sepermainan masa kekecik (tgn dia pun gebus) dulu hantar dia pergi klinik sbb demam tak sempat lagi nak cakap dgn doktor sakit pe..doktor dah tanya.."awak main kat mana sampai tgn kena sengat tebuan nih!"

    ReplyDelete
  2. wa..cnfm kene cabut cincin..

    ReplyDelete
  3. betul la tgk tgn mcm membengkak..mmg x leh pakai cincin pe!

    ReplyDelete
  4. uhuksss..i dah lama tak pakai cincin you...dah lama tak muat di jari jemari inieh....so very theeeee...

    ReplyDelete

please be nice to me