Thursday, May 27, 2010

Catatan....Pandangan Pelik

Semalam balik naik komuter.... la ni jarang-jarang dah naik komuter biasa naik bas jek terus sampai rumah tapi semalam ku naik komuter... keluar office dalam pukul 6, biasa waktu-waktu cam gitu memang hazab la orang.... ramai giler....

kepelikan melanda pertama-tama sekali bila nak beli tiket komuter...errrk..mana pi orang biasa q sikit punya panjang...haku pun cam..tak per ler... 

sekali bila turun kat platform rasa cam aik!!!!!!!


suasana yang sangat luar biasa bagi aku yang naik pengangkutan awam komuter nieh.... mana pi orang ek.... kosong gilerrr....tren baru lepas ker.... tapi biasa pun kalau tren baru lepas mesti ada gak orang....


hat beratur pun tak dak orang...haish...felik-felik..konpius nieh..haku tengok jam kat platform tue sat sat lagik komuter nak sampai dah...biar betul....


tengok platform hala ke Pelabuhan Kelang pun lebih kurang gak.... tapi patut patut la pun.... sebab komuter ada kat situ dan tak penuh dan orang dah naik...ish ish ish....

sungguh serius...cam pelik pulak senario semalam..... mana pi orang orang nie takkan seme balik kampung dah kot..dah cuti kot......sampai aku naik komuter pun tak payah nak berebut sangat dan dapat tempat duduk...


tapi....platform yang menghala ke Rawang..... "ORANG ADALAH SANGAT RAMAI".... huhuhuhuhu....

musykil...musykil....






3 comments:

  1. owh~

    hebat gak~

    mana la orang yg ke subang dan shah alam ek???

    over time kot!agagagagaga

    ReplyDelete
  2. dorang pakat ramai ramai kot...

    ReplyDelete
  3. siapa biasa naik komuter pun rasanya pelik kot...mana dua tiga orang yang ada kat situ semalam pun cam terpinga-pinga gak...bukan subang shah alam jek..seremban kajang pun tak dak orang

    ReplyDelete

please be nice to me