Thursday, May 27, 2010

Catatan....Bujang & Dara



Puas main.... main game...tengok kartun..... lari lari...henyak perut Mummy sampai Mummy menjerit. Lepas puas kene marah..kene cubit.... sampai Mummy tak mo kawan...sampai lak masa dia nak tido kan......

Cam biasa..susu kene dua botol baru nak tidor....golek golek atas tilam...tiba tiba...

Adik : Mammi..... gud nait mammi...
Mummy : (adalah sangat jahat buat derk jek)
Adik : Mammi!!!... gud nait mammi....
Mummy: hmmmm.... good night...
Adik : camat malam....
Mummy : selamat malam...
Adik: ai lav yu tuuu....
; Mummy : I Love You....

Adik dah tak tau nak cakap aper.... hmmmm....lupa..ada lagik kene cakap..

Mummy: sweet dream....
Adik : cuwit drimmm....
Mummy : Assalamualaikum....
Adik : acaiekum....
Mummy : bukan...adik jawab... wa'alaikum salam....
Mummy : Assalamualaikum....
Adik : kum cayam....

pastue dia ulang ulang segala benda.... kat atas tue..sampai puas hati... sampai kakak pun naik boring nak jawab...ehehehe....... Siapa ajar tue??? Kakak dia ajar......sebab Mummy ajar kakak dari kecik..so bila nak tengok ayat-ayat di atas adalah wajib kalau dia orang tak terlupa.... or dah tertidur sebab kepenatan....


Mummy rasa untung jugak sebab Kakak cam tak lokek nak ajar benda-benda yang dia tau pada adik dia..walaupun kadang-kadang bergaduh sampai Mummy naik tension.... walaupun kadang-kadang kakak ni kedekut tang makan...tapi tang ilmu tue nampak kakak tak kisah pun nak ajar adik apa-apa...

Mummy harap sampai besar kakak cam gitu yer dengan adik....  

I love you both very strongggg!!!!





4 comments:

  1. bagusnye..bak kata org "meluntur buluh biar dari rebungnya...tol tak? sweet..

    ReplyDelete
  2. alahai.. comel betul :)

    ReplyDelete
  3. Salams..untuk yang ada anak-anak umur 7 tahun dan ke bawah sila layari ini Games Pendidikan bercirikan Islam Untuk Anak Anda

    ReplyDelete
  4. lain benor da rupa iskandar dgn masa dia tecit2 dulu
    skang da matured ar.. handsome boy!!

    ReplyDelete

please be nice to me