Friday, April 9, 2010

Catatan....Saya Fikir, Orang Tak Faham

Saya demam...... penangan demam memang dua hari saya tersadai kat rumah.... saya jarang demam bila demam memang rasa badan tak bermaya...nak nak dengan keadaan saya yang tengah mengandung sekarang lagi lah buatkan badan saya macam tak boleh nak terima....

doktor bagi ubat....suruh makan dua bijik....saya makan sebijik sahaja.... antibiotik pun saya tak makan....saya tak berani nak makan....

saya jarang demam..... bila demam memang saya tak larat....saya pernah demam sampai 4 hari terlentang..... badan sangat-sangat tidak selesa..

hari nie saya kerja jugak...... sebab saya takut orang tak faham keadaan saya.....saya bukan sengaja nak berkedaaan cam gini.....

semalam saya menangis habis-habisan..... sensitif sungguh bila mengandung ni kan....sendi sendi saya sakit..... badan rasa melayang-layang.....

bila cam gini saya rasa macam saya sorang sorang jek.....

saya selalu berdoa moga Allah permudahkan perjalanan saya mengandung kali nieh..... saya selalu berdoa moga moga saya diberi kesihatan yang baik sepanjang tempoh mengandung nieh......saya fikir...orang tak faham keadaan saya.....

adik saya kat penang sibuk suruh saya pergi hospital serah diri...... patut ker saya buat cam gitu..... duduk hospital....berehat secukupnyer.... boleh ker hospital terima......

moga-moga saya kuat dan tabah.......

ini rumah saya saya berhak tulis aper sahaja..kalau ada yang boring baca pasal luahan saya nieh.... saya tak leh nak buat aper pun....sebab saya rasa kat sini je lah saya nak meluah rasa.....





2 comments:

  1. mah...
    bior la apa org nak cakap..pedulikkan depa tu...dia taktau apa yg ko rasa..
    so ko buat dekk je la kat org yg tak paham tu..dia tak penah kena kot..
    bykkan sabar..relax2 ok

    ReplyDelete
  2. kak mah bleh je...sbb tau dyhdrate kalo cam ginih kesihatan terganggu...kalo sptal swasta siap bagi mc.

    ReplyDelete

please be nice to me