Pages

Friday, April 23, 2010

Catatan....My BFF


Gambar ni ambik masa time bujang berbelas tahun dulu...huish belasan tahun kah??? This is by besties..... dari zaman ITM lagik...

Kawin pun beza 6 bulan jek...anak-anak pun lebih kurang sebaya jek.... ni aku tengah preggy ni, sibuk ku hasut dia suh preggy jugak....

Masalah kita orang dari anak dara, dari zaman bercinta, boyfriend, mak ayah, kawan, kerja, office aper seme lebih kurang nak sama jek....

Masa zaman bujang bujang, time kerja hari hari dok gayut kat telefon..... gelak sampai nak masuk bawah meja...punya sakan.... gelak sama nangis sama... serius... gelak ketawa dan tangis kami sama..... pendek kata setakat yang aku ingat... kawan aku ni satu-satunya yang tahu rahsia hidup aku dengan sempurna.....

Kenapa tetiba aku buat entry pasal dia nieh...tak ada aper...saja jek... saja nak kuabadikan dalam nieh... aku bukan tak ada besties lain...ada...even kawan baik dari sekolah rendah, sekolah menengah dulu pun ada....tapi they all seme tahu secebis kisah jek dari hidup aku.....

Siapa dia tue?? Dia kawan aku...nama dia Tuty Safinas....tapi aku panggil dia Alang...dan dia panggil aku Acik.... kenapa? sebab ITM punya kes la..kami ada lima beradik....so panggilan masing-masing la tue... dan jodoh aku ngan dia panjang...sampai sekarang...sampai dah beranak pinak kami masih keep in touch....

Adik beradik aku pun kenal dia..... aper jek yang kami tak lalui... masuk Zhulian sama-sama konon nak jadik kaya...hahahahaha.... pergi berjalan sampai ke Terengganu pun bersama sama.... banyak la memori aku ngan Alang nieh...... hhhhhm..cam sedey pulak kenang kisah-kisah lalu.......

Asal nak citer pasal dialog aku ngan dia dua tiga hari lepas....tapi cam tak jadik pulak nak citer...

Alang..... thank you for being my besties.... aku sayang ko.....and true..thats the best picture of me and you....




1 comment:

please be nice to me