Wednesday, April 28, 2010

Catatan....Kurang Tidur


Ayu betul kan sakit pala....

Semalam sakit pala..migrain bangun pagi pala berat giler.... terus tak koser haku nak pegi keje....ha la pala berat giler.... dah la Iskandar kul tiga pagi mengigau tak tau nak aper..menangis-nangis tersedu.... kata "nak itu nak itu" mata pejam...tapi airmata meleleh leleh.... jenuh dok pujuk...dok melalak gak pepagi buta tue.... penyudahnyer omak dia sakit pala...

Malam tadi pun tak leh tido gak...... kul 1.30pagi terlelap dah..... abie balik keje terkebil kebil.... kul 5.30 terjaga..... nak pegi keje.... kat opis la nie.... haku dah start rasa sakit mata nie ha.... hhhmmm...

awal-awal pregnancy nie dah start tak boleh tido lak dah.... orang kata lagi banyak kali bersalin lagi macam-macam ragamnya...

doa aku di permudahkan proses kehamilan dan kelahiran jek Insya'Allah....





No comments:

Post a Comment

please be nice to me